حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی در سطح مدارس و مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این گفتمان‌ها آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان و مردم با شخصیت والا ومعنوی و سیره و روش حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) است، افزود: در این دوره، مبلغان دینی به اجرای گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی و حجاب و عفاف فاطمی می‌پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) مصداق سبک زندگی اسلامی است، گفت: در زمانه‌ای که متأسفانه خواسته یا ناخواسته سبک زندگی ما از معیارهای دینی و بومی فاصله گرفته و به سمت سبک زندگی غربی متمایل شده است، الگوبرداری از سبک زندگی معصومین(علیه‌السلام) در زمینه‌های مختلف می‌تواند چون چراغی فروزان موجبات هدایت و سعادت شیعیان را فراهم کند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا(سلام الله علیها)اسوه و الگو بودنشان برای دختران و بانوان جامعه امروز است چراکه وی برای تمامی زنان مسلمان مایه مباهات و از هر نظر الگوی واقعی برای اهل ایمان هستند.

وی با بیان اینکه برای سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) 40 مبلغ و 30 مداح اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: 80 مسجد و 20 هیئت مذهبی در ایام فاطمیه و به خصوص شب و روز شهادت این بانوی بزرگوار مراسم اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی، ارسال پیامک انبوه، فضاسازی شهر و توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به هیئات مساجد از جمله برنامه‌های این نهاددر سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی