حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


 یادواره استانی «جانبازان و دفاع مقدس» در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان و با محوریت شهدای جانباز آیت الله «احسانبخش»، «سجادپور» و «رحمتی راد» در صومعه سرا برگزار شد.

مسئول بسیج اساتید گیلان در یادواره جانبازان و دفاع مقدس استان که پیش از ظهر چهارشنبه در مصلای شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: در جهان بشری دو دیدگاه کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه وجود دارد.

بهروز جلائی با بیان اینکه عده ای این تقسیم بندی را قبول و عده ای آن را رد می کنند، افزود: ما مسلمانان به ویژه ایرانیان با پیروزی انقلاب اسلامی ادبیاتی جدید به جهان بشری وارد کردیم که بر اساس بازگشت به فرامین قرآن پایه ریزی شده است.

 وی با بیان اینکه غرب معتقد است که هر کسی با این دو دیدگاه مخالف بوده جزء عقب افتادگان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسلمان و شیعه اعتقاد داریم که همه نحله های فکری را باید به قرآن ارجاع دهیم.

مسئول بسیج اساتید گیلان تصریح کرد: اکثر افراد با این دو دیدگاه درمورد تقسیم بندی جهان در تعریف مشکلی نداشته ولی مشکل اصلی در بی توحیدی و بی اعتقادی بوده که واقعیت جامعه بشری امروز است.

جلائی با بیان اینکه هیچگاه جنگ سعادت دنیوی و اخروی مذمت نشده است، گفت: انگیزه الهی بشر را برآن داشته که در مقابل اینگونه سخنان بر اساس گفته های قرآن ناطق مخالف کرده و این همان سخن اصلی انقلاب اسلامی ما است.

وی به سخن برخی خواص در مورد پیشرفت های موشکی و هسته ای و توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد:  این سخن که گفتمان، گفتمان تعامل و ایده باشد نه موشک در حرف درست بوده ولی در عمل امروز شاهد میلیون ها دلار هزینه کشورهای غربی و آمریکا برای جنگ افروزی و کمک به گروه های تروریستی هستیم.

مسئول بسیج اساتید گیلان ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اگر این سخنان از روی ناآگاهی باشد موردی نداشته ولی اگر آگاهانه بیان شده جای تعجب و سوال دارد.

وی به توطئه استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: مردم، استقامت و وحدت آنها در پشتیبانی از این نظام سه مولفه مهم پایداری انقلاب اسلامی ایران تا به امروز است.

جلائی با بیان اینکه شورای نگهبان، ولایت فقیه، انتخابات، مجلس و مسائل هسته ای بهانه ای بیش از طرف غرب و آمریکا نیست، افزود: دشمن اصل نظام و باورهای دینی مردم به ویژه خواص و صف اولی های انقلاب را نشانه گرفته است.

وی نقش خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را در این مقطع زمانی بسیار مهم دانست و گفت: همانگونه که جوانان مخلص و از جان گذشته در آن دوران نسبت به سخنان امام خمینی (ره) بی تفاوت نبودند در این دوران نیز با یک اشاره رهبری از جان خود می گذرند.

به گفته این مسئول ملت از افرادی که ایمان و باورهای دینی آنها را نشانه گرفته اند هرگز نخواهد گذشت و با هر ابزاری آنان را از صحنه روزگار محو می کنند.

در پایان این مراسم از ۹جانباز هشت سال دفاع مقدس و خانواده دو شهید جانباز تجلیل شد.

http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی