حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام منوچهر احمدی پور با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف فرصتی مناسب برای خلوت با معبود یکتا است، اظهار کرد: خوشبختانه به رغم پیش بینی های انجام شده درباره کاهش معتکفان به دلیل آغاز فصل زراعی در صومعه سرا، شاهد حضور پرشور در مراسم معنوی امسال بودیم.

وی با اشاره به آمادگی ۱۴ مسجد برای پذیرایی از معتکفان صومعه سرایی، افزود: بیش از ۸۳۰ صومعه سرایی در ایام البیض امسال در مراسم اعتکاف حضور داشتند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا به حضور ۶۰۰ نفری در مراسم اعتکاف سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به آمار، امسال شاهد افزایش حدود ۵۰ درصدی معتکفان هستیم.

وی مسجد جامع صومعه سرا و مسجد عربان این شهر را به ترتیب دارای بیشترین معتکف برادر و خواهر اعلام و تصریح کرد: در این دو مسجد در مجموع بیش از ۳۰۰ نفر معتکف بودند.

احمدی پور ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته بیشتر معتکفان از رده سنی نوجوانان و جوانان بودند.

وی با بیان اینکه تلاش شد که در این ایام برنامه های مناسب و پرباری برای اجرا شود، گفت: اعزام ۳۵ مبلغ و مبلغه، ۱۵ مداح و برگزاری ۲۰ گفتمان دینی و سخنرانی به مناسبت اعیاد و وفات از جمله این برنامه ها بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی