حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف صومعه‌سرا در تب و تاب استقبال از شهدای گمنام هستند و برای استقبال از این لاله‌های زهرایی لحظه‌شماری می‌کنند.

فضای شهر صومعه‌سرا این روزها حال وهوای دیگری دارد و در همه جا صحبت از شهدای گمنام و مراسم وداع و تشییع و تدفین آنهاست.

جوانان بسیجی از تمام وجود خود برای آماده‌سازی شهر برای استقبال شایسته از شهدای گمنام در حال تلاش و فعالیت هستند هر کدام یک طرف شهر می‌روند تا بتوانند جای جای شهرمان را برای حضور شهدا آماده کنند.

مردم صومعه‌سرا در تدارک برگزاری مراسمی شایسته ازسه شهید گمنام هستند

جوان بسیجی صومعه‌سرایی  در صومعه‌سرا اظهار کرد: مردم شهیدپرور شهرستان صومعه‌سرا که تا امروز از افتخار میزبانی شهدای گمنام بی نصیب بودند در تدارک برگزاری مراسمی شایسته از سه شهید گمنام هستند.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که میزبان سه شهید گمنام هستیم زیرا تمام موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و .. مرهون جانفشانی‌های این عزیزان است.

جوان بسیجی گفت: ما هر کاری برای میزبانی از شهدا کنیم ذره‌ای از جانفشانی‌هایی که آنها برای این کشور و نظام کردند را نمی‌توانیم جبران کنیم.

آمادگی اصحاب رسانه صومعه‌سرا برای انعکاس حضور گسترده استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام

گروهی از اصحاب رسانه صومعه‌سرا آمادگی خود را برای انعکاس و پوشش خبری گسترده مراسم استقبال از پیکرهای مطهر سه شهید گمنام اعلام کردند.

اصحاب رسانه صومعه‌سرا گفتند: حضور شهدای گمنام در شهرستان سبب بصیرت بیشتر جوانان و نوجوانان می‌شود تا بتوانند در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی نمایند.

شور و حال در بوستان ابریشم صومعه‌سرا

در بوستان ابریشم صومعه‌سرا شور و حال خاصی برپاست و همه مردم با کمک یکدیگر در صدد آماده‌سازی مکان تدفین شهدای گمنام هستند تا بهترین میزبانی را از این لاله‌ها داشته باشند.

هر کسی در این شهرستان سعی می‌کند تا سهمی در ثواب این مراسم معنوی داشته باشد و با خدمت هر چند کوچک می‌خواهند بهترین استقبال را از شهدای گمنام داشته باشند تا شهدا شفیعشان در روز جزا باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی