حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار کرد: با شروع فصل تابستان حجم زیادی از کودکان و نوجوانان آزاد می‌شود و فرصت مناسبی hست که این افراد از اوقات فراغت بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: طبق سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌هایی که در این نهاد انجام می‌شود به صورت گسترده و خارج از اداره و در سطح شهرستان است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مهمترین برنامه‌های اجرایی، توسط کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر 62 کانون فرهنگی هنری مساجد دارای مجوز در حال فعالیت هستند.

 

رزمگیر با بیان اینکه برخی از کانون‌ها به صورت تخصصی اجرای برنامه دارند و در مسابقات سطح استان مقام کسب کرده‌اند، تصریح کرد: کلاس‌های آموزش قرآن، تفسیر قرآن، تدریس احکام، نقاشی، خوشنویسی از جمله برنامه‌های مشابه کانون‌های مساجد است.

 

وی با بیان اینکه افزایش آموزشگاه‌های گوناگون از جمله کارهای مفید این نهاد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 آموزشگاه فیلم و نمایش، 2 آموزشگاه موسیقی، 9 آموزشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: با هماهنگی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان، علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در کلاس‌های هنری و نمایشی و خوشنویسی و... در کتاب‌خانه‌های مناطق ضیابر، طاهرگوراب، گوراب زرمیخ و تولم‌شهر ثبت نام کنند تا مربیان برای آموزش در آن منطقه حاضر شوند.

 

رزمگیر افزود: کلاس انجمن خوشنویسی، شعر و داستان هر هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار می‌شود که علاقه‌مندان زیادی در این انجمن‌ها حضور دارند.

 

وی گفت: با توجه به افزایش فضای مجازی که باعث شده قشر نوجوان حالت ایستایی جسمی داشته باشد و خوراک‌های منفی ذهنی به آنها تزریق شود، اجرای برنامه‌ها در کانون‌های مساجد و آموزشگاه‌های شهرستان می‌تواند مانع هجمه شود و فضای مناسبی را ایجاد کند که در یک محیط حداقل فرهنگی که از استانداردهای لازم برخوردار است نوجوانان دور هم جمع شوند و از افرادی که مورد تایید هستند استفاده کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی