حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با اشاره به اینکه 21 تیر، روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است، اظهار کرد: در قرآن مجید بیش از 10 آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد که نمونه آن آیه 59سوره احزاب و 31 سوره نور است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ چادر بهترین نوع حجاب است؛ یک نشانه‏ ملی ماست؛ هیچ اشکالی هم ندارد؛ هیچ منافاتی با هیچ نوع تحرکی هم در زن ندارد.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: متاسفانه وضعیت حجاب در سطح کشور و به تبع در سطح شهرستان به بهانه گرم شدن هوا روز به روز نامناسب می‌شود و بی‌حجابی به یک معضل فرهنگی تبدیل شده است.

 

محمدی تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای با ترویج فرهنگ غربی و بدحجابی در جامعه سبب سست شدن بنیان خانواده و ایجاد ناهنجاری در بین خانواده‌های ایرانی شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه پوشش و حجاب برای زنان، آنان را در برابر خطر ایمن می‌کند و قدر و منزلت زن را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در جامعه عامل امنیت پایدار است و جامعه را از فساد و گناه و ابتذال مصون نگه می‌دارد.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه این نهاد با همکاری سپاه ناحیه شهرستان برنامه‌های مختلفی را در روز ملی عفاف و حجاب برگزار می‌کند، اظهار کرد: برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در میدان اصلی شهر یکی از برنامه‌های کشوری این نهاد است.

 

محمدی افزود: در این برنامه خواهران بسیجی حضوری با شکوه داشته و بعد از اتمام برنامه تا گلزار شهدای این شهرستان پیاده روی خواهند کرد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی