حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و همراهی و همدلی با مردم مظلوم فلسطین عصر شعری به همین مناسبت و تحت عنوان «قدس، قبله اول مسلمین» در انجمن شعرو ادب شهرستان صومعه سرا برگزار گردید.

سید محمود رزمگیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا عصر روز سه شنبه 8 تیر ماه 95 از برگزاری عصر شعری به مناسبت سالروز جهانی قدس در انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا با حضور شاعران و فرهیختگان شهرستانی خبرداد.

رزمگیر اشاره کرد: دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان و تعدادی از هنرمندان بزرگ عرصه ی شعر و ادب استان که مهمانان ویژه ی برنامه بودند. شعرخوانی پیرامون دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از حق و حقیقت از اعم برنامه این گردهمایی بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، ضمن ارج گذاشتن لیالی قدر و تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع) از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مطالبی بیان کردند. وی با بیان اینکه دفاع از مردم فلسطین یک وظیفه جهانی و دفاع از انسانیت است گفت: هنرمندان با توجه به روح آزادی خواهی خود همواره درکنار ملتهای مظلوم جهان هستند.

همچنین در این مراسم دبیر جمعیت دفاع از مردم فلسطین در استان گیلان ضمن تشکر از حضور هنرمندان و شاعران بیان داشت: بنا است پس از جمع آوری اشعار شاعران استان گیلان پیرامون دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از آزادی خواهی و حق طلبی فلسطینیان به صورت یک مجموعه شعر چاپ گردد.

در پایان به تعدادی از شاعران به رسم یادبود چند جلد کتاب مجموعه شعر از شاعران کشور به نام «سرزمین خون و زیتون» اهداء گردید.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی