حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: نماز عید فطر همزمان با صبح روز عید در 180 مسجد روستایی و شهری این شهرستان با حضور پر شور مردم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در شهرستان صومعه‌سرا به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی،امام جمعه این شهرستان اقامه می‌شود، افزود: ائمه جماعات در راستای اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری و روستایی فعال هستند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت:  مردم به پاس یک ماه روزه داری با حضور در نماز عید سعید فطر بندگی خود را در آستان خداوند ابراز می‌کنند که وحدت مردم در این آیین نشان از وحدت بین آنها است.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه خداوند در روز عید سعید فطر باب رحمت و مغفرت را به روی بندگان خویش میگشاید و همه باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند، تصریح کرد: عید فطر روز عروج به عرش اعلی و نمادی از پرواز انسان به ملکوت معنویت است.


وی خاطرنشان کرد: قرائت دعای عید فطر، اقامه نماز عید و سخنرانی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در زمان برگزاری نماز عید سعید فطر است.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی