حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: مراسم وداع با 2 شهید گمنام با عنوان "شبی با شهدا" امشب(8مرداد) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید ابراهیم گوراب زرمیخ برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این دو آلاله بی‌نام 20 و 25 ساله مربوط به عملیات‌های ایذایی والفجر 8(ام‌الرصاص) و عملیات خیبر(مجنون) هستند، افزود: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های مراسم وداع با شهدا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه مراسم تشییع پیک مطهر این 2 شهید گمنام ساعت ۱۰ صبح فردا شنبه(9مرداد) همزمان با شهادت امام جعفرصادق(علیه‌السلام) برگزار می‌شود،گفت: مراسم تشییع باشکوه پیکر شهدای عزیز از امامزاده ابراهیم گوراب زرمیخ تا پارک این شهر برگزار می‌شود.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده، تصریح کرد: در نظام بین‌المللی جهان جایگاه و مقام کشورها براساس قدرت آنها تعیین می‌شود در حالی که شهدای عزیز ما با ایثار و جانفشانی خود منشأ و منبع قدرت در کشور و جهان هستند.

 

وی سراسر زندگی شهدا را مملو از درس و الگو برای مردم و جوانان امروزی دانست و خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند با بهره‌گیری از آن پله‌های سعادت و موفقیت را طی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: شهدای کشورمان مانند شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا باعث پایداری اسلام شدند که این یک افتخار بزرگ برای هر ملت است.

 

http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی