حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(21مرداد) در نشست با مربیان و سرگروه‌های صالحین در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار کرد: طرح صالحین از ارکان تربیتی بسیج است.

 

وی افزود: طرح حلقه صالحین، توان تربیت نسل جوان را بر اساس شاخص‌های انقلاب اسلامی دارد و با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان برای مقابله با ساحت انقلاب اسلامی، این طرح از توان تربیتی بالایی برای جلوگیری از آلودگی جوانان و جامعه برخوردار است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: اگر طرح حلقه صالحین در محله، بخش، روستا و شهر خود به معنای واقعی اثربخش باشد، آثار مثبت بسیاری در پِی خواهد داشت.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه تقویت حلقه‌های شجره طیبه باعث تقویت ایمان و فکر جامعه می‌شود، تصریح کرد: لازم است همواره به این امر توجه ویژه‌ای شود زیرا امروزه قدرت در دست اندیشه و آرمان‌های انسان‌هاست و دوران جنگ سخت با تجهیزات پایان یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیشرفت مدرنیته ماهیت جنگ از لحاظ فیزیکی به جنگ باورها و اعتقادات تبدیل شده و جنگ امروز، جنگ قلم، خطابه و افکار است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه خبرنگاران نقش پررنگی در جنگ نرم دارند، اظهار کرد: خبرنگاران در جبهه فرهنگی این شهرستان خوش درخشیده‌اند و در راستای منویات مقام معظم رهبری قلم می‌زنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی