حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سینا پورمحسن، مداح اهل بیت صومعه‌سرا بابیان اینکه از دوران ابتدایی وارد عرصه مداحی شده ام اظهار داشت: در این عرصه از محضر اساتیدی همچون حاج صادق آهنگران، حاج مهدی میرداماد، حاج سعید حدادیان، حاج یدالله بهتاش، حاج مصطفی خرسندی و حاج غلامرضا سازگار کسب فیض کرده ام.

 

وی با بیان اینکه نداشتن استاد و راهنما از نظر اخلاق و فنون مداحی بدون شک مشکلاتی را به دنبال دارد، افزود: استاد چراغ راه مداح و سرمشق اصلی در این وادی است.             

      

این مداح اهل بیت صومعه‌سرا با بیان اینکه بدون ریاضت و تلمذ در محضر اساتید و بدون فراگیری فنون مداحی و در مراحل اصولی این امر، مدیحه سرا دوام زیادی در این عرصه ندارد، گفت: هیئات مذهبی صومعه‌سرا در کنار همه کمبود‌ها و مشکلات، جزء هیئت‌های معنوی و بسیار منسجم استان هستند که همچون خط مقدم جبهه جنگ نرم عمل می‌کنند.

 

وی، هیئت‌های مذهبی را بهترین مکان برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: ما مسمانان و شیعیان تاثیر ائمه(علیه‌السلام) را در زندگی خود به عینه دیده‌ایم، چه رسد  روضه خوانان این وادی که سعادت سخن وری، آن هم اینچنین والا نصیبشان شده و به فرموده امام صادق (علیه‌السلام):«چه نیک است که برای این خاندان زینت باشیم نه مایه سرافکندگی».

 

مسئول بسیج مداحان صومعه‌سرا با بیان اینکه جز نوکری در آستان ائمه(علیه‌السلام) چیزی ندارم و این شاکله مایه افتخار و مباهاتم است، اظهار داشت: امید است محرم و  ایام عزای اباعبداللهفصلی از امام شناسی و آشنایی هرچه بیشتر بامعارف اهل بیت(علیه‌السلام) را برایمان رقم بزند و تحت الطاف نورانی حضرت سیدالشهدا حیات طیبه و مبارکی داشته باشیم.

 

سینا پورمحسن ،مداح اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) صومعه‌سرا، متولد سال 1373 در این شهرستان است که هم اکنون در حال تحصیل در رشته حسابداری است. وی در مسابقات مداحی در رده سنی 16 تا 20 سال در سال 1391 مقام اول و در دوران دانش آموزی در شیراز مقام اول کشوری را کسب کرده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی