حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

خط حزب‌الله ۵۳ | کربلا، درس جهاد کبیر

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ق.ظ
«می‌گویند تاریخ بزرگ‌ترین معلم انسان‌هاست و گذشته، چراغ راه آینده است. پس اگر تاریخ، حکم "معلم" و "چراغ راه" را دارد، باید بتوان از آن درس فرا گرفت و بر مسیر حرکت نور تاباند تا بهتر و درست‌تر به پیش رفت. از این منظر، واقعه‌ی عاشورای سال ۶۱ هجری نیز اگرچه بیش از ۱۴ قرن از آن گذشته است، اما حاوی درس‌ها و عبرت‌هایی برای امروز ماست. یک سؤال مهم آن است «که ببینیم چه شد که پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبر جامعه‌ی اسلامی به آن حدّی رسید که کسی مثل امام حسین ناچار شد برای نجات جامعه‌ی اسلامی، چنین فداکاری‌ای بکند؟ ۷۱/۴/۲۲».
پنجاه و سومین شماره هفته‌نامه خبری تبیینی خط حزب‌الله در هفته اول محرم ۱۴۳۸ به تبیین حادثه بزرگ عاشورا و رفتار سیدالشهدا (علیه‌السلام) به عنوان مصداق بارز عدم تبعیت از دشمنان و جهاد کبیر با عنوان «کربلا، درس جهاد کبیر»منتشر شد.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته خود به معرفی ۱۴ منبع معرفتی، تاریخی، ادبی برای اهالی هیات از سوی رهبر انقلاب؛ پرداخته است.
خبر ویژه خط حزب‌الله به خبری از حضور رهبر معظم انقلاب در منازل ۳ شهید دوران دفاع مقدس، در آستانه ماه محرم اختصاص یافته است.
عکس ویژه‌ی این هفته نشریه، تصویری از برگزاری مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در سال ۷۷ با حضور رهبر انقلاب در شهر قم است.
پنجاه و سومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح  وهب بن وهب، یار نصرانی سیدالشهداء علیه‌السلام تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

 

http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی