حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با اشاره به افتتاح نخستین مهدکودک قرآنی در این شهرستان، اظهار داشت: مهدکودک ریحانة النبی، وابسته به موسسه پویش نور با رویکرد حفظ مفهومی، کاربردی در قالب شعر، داستان و بازی با مدیریت فاطمه نظیفی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه این مهد و پیش‌دبستانی زیر نظر استاد حسین همتی، مدرس برتر کشور و مولف کتب آموزشی و مبدع شیوه‌های نوین آموزشی اداره می‌شود، افزود: مشاوره و روانشناسی کودک و خانواده از دیگر برنامه‌های این پیش‌دبستانی است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه مهدکودک و پیش‌دبستانی ریحانة النبی دارای مجوز رسمی از سوی آموزش و پرورش است، گفت: آموزش قرآن از کودکی، نسلی متدین را برای جامعه می سازد.

 

رزمگیر با بیان اینکه هدف از برپایی این مهد و پیش‌دبستانی آشنایی خردسالان در سنین اوج یادگیری با فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: آموزه های قرآنی باید از سنین کودکی انتقال داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج آموزه های قرآنی از پیش دبستانی ها، مهدهای کودک، خانواده ها و ... بسیار اهمیت دارد چرا که کودک از نونهالی با قرآن کریم عجین می شود.

 

سید محمود رزمگیر با بیان اینکه آموزه های قرآنی باید از سنین پائین منتقل شود، اظهار داشت: آموزش قرآن از کودکی، نسلی متدین را خواهد ساخت.

 

 وی با بیان اینکه جامعه ما به خصوص نسل جوان امروز بیش از هر زمانی به ترویج مفاهیم الهی نیازمند است گفت: ترویج آموزه های قرآنی از پیش دبستانی ها، مهدهای کودک، خانواده ها و ... بسیار اهمیت دارد چرا که کودک از نونهالی با قرآن کریم عجین می شود.

 

رزمگیر با تاکید بر قرآنی شدن مهدکودک ها و پیش دبستانی ها، تصریح کرد: آموزه های دینی وقتی از نونهالی با جان و ذهن کودکان عجین شود قطعا شاهد پرورش نسلی انقلابی و مومن خواهیم بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی