حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


فاطمه نظیفی، مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت پویش نور صومعه‌سرا اظهار کرد: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در طرح سراسری «اولوا‌لألباب» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برگزار می‌گردد، افزود: تدبر در قرآن یکی از گام‌های مهم و ضروری در فعالیت‌های قرآنی است.

مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت پویش نور صومعه‌سرا با بیان اینکه در این طرح مربیان قرآنی صومعه‌سرا تربیت می‌شوند، گفت: مربیان پس از اتمام دوره، جامعه اسلامی و قرآنی ما را باید با روش تدبر در قرآن آشنا کنند تا این امر در کشور و به تبع آن در شهرستان رایج گردد.

نظیفی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر امتحان کتبی باید در امتحان شفاهی و کنفرانس شرکت کنند، تصریح کرد: مربیان در صورت کسب نمره قبولی در این سه مرحله به عنوان دانش‌آموخته شناخته می‌شوند و به آنها گواهی گذراندن دوره تربیت مربی تدبر در قرآن اعطا می‌گردد.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در طرح سراسری «اولوالالباب» خاطرنشان کرد: حداکثر سن سی و پنج سال، اتمام سطح دو حوزه و یا اتمام دوره‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و یا اتمام کارشناسی در یکی از رشته‌های الهیات، قبولی در مصاحبه از شرایط ثبت نام است.

آغازثبت نام دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی

مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت پویش نورصومعه‌سرا اظهار کرد: ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن مهد و پیش دبستانی آغاز شده و داوطلبین می‌توانند تا پایان خرداد ماه با مراجعه به موسسه قرآن و عترت پویش نور ثبت نام کنند.

نظیفی با بیان اینکه کسانی که در این دوره شرکت و نمره حد نصاب را کسب کنند گواهی این دوره به آنها اعطا می‌گردد، افزود: حداکثر سن ثبت نام کنندگان باید سی و پنج سال باشد و داشتن گواهینامه تربیت معلم روخوانی قرآن کریم و تحصیلات دیپلم به بالا از شرایط ثبت نام است.

وی گفت: موسسه فرهنگی قرآن و عترت پویش نور صومعه‌سرا مهد و پیش دبستانی با گرایش قرآن و عترت با ظرفیت محدود برگزار می‌کند که مهلت ثبت نام حداکثر تا پایان تیرماه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی