حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح در میدان اصلی شهر، خیابان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برپایی نماز با شکوه عید فطر اندیشیده شده است، افزود: در صورت بارش باران شدید، اقامه نماز در مصلی شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان‌ها و نهادها از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری این شهرستان به عمل آمده است تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: خداوند در روز عید، درِ رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می‌گشاید از این رو افراد فرصت این را دارند تا از بخشش و رحمت الهی بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه در روز عید سعید فطر، انسان با خواندن نماز پرشکوه عید، به معبود و ولی نعمت واقعی خویش نزدیک‌تر می‌شود، گفت: در این روز بزرگ بندگان مؤمن و پرهیزکار خداوند با برآمدنِ اولین اشعه‌های زیبای خورشید، آماده برگزاری نماز پرشکوه عید می‌شوند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی