حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رحمت آذرافروز، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با نهم ربیع الاول آغاز امامت ولی عصر (عج)، جشن‌ به امامت رسیدن در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 30 مبلغ طرح هجرت و مستقر برای این روز به مساجد و هیئات مذهبی اعزام می‌شود، افزود: این روز فرصتی دوباره برای بستن عهد و پیمان مومنان با مولایشان امام زمان (عج) است و مبلغان در راستای چگونگی انتظار و منتظر واقعی سخنرانی خواهند کرد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: برنامه‌های شعرخوانی در وصف امام زمان (عج) توسط شعرای شهرستان و مدیحه‌سرایی و سخنرانی از جمله برنامه‌های این جشن‌ها است.

 

آذرافروز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، چراغانی میادین شهر و مسابقات فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد را از دیگر برنامه‌های این روز دانست و تصریح کرد: شیعیان آن حضرت باید در عصر غیبت، اعتقاد به وجود مبارک آن حضرت، تقوا و دین داری را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: منتظر واقعی کسی است که در هر لحظه از زندگی خود امام زمان(عج) را حاضر و ناظر بر خود احساس کرده و برای تحقق اهداف ایشان تلاش کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی