حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام عبدالجواد شمس الدین شامگاه چهارشنبه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی صومعه سرا اظهار کرد: مومن هیچ گاه با طاغوت و دشمن سازش نمی‌کند و دست رفاقت نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه امام پیشتاز مبارزه با کفر و سلطه گری بیگانگان بود، افزود: شعار امام راحل نفی سلطه بیگانگان بوده است و در پرتو اتکا به خدا و دستورات الهی کشور ما به عزت و پیروزی رسید.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه انسان های مومن هیچ گاه با کفار سازش نمی کنند، گفت: امام راحل با توجه به شرایطی که کشور علی رغم همه سختی ها و تحریم ها داشت برای ملت عزت و سربلندی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: امام از مردم افرادی ساخت که سختی ها را تحمل و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و با همه تحریم ها کنار آمدند و در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی نمودند و پیروز میدان شدند.

وی با بیان اینکه کسانی فکر می کنند برای معیشت مردم باید دست به دامن بیگانگان شوند سخت در اشتباهند، خاطرنشان کرد: در وابستگی به بیگانگان استقلال به دست نمی آید و استقلالی که نقشه راه آن را دشمنان ترسیم نمایند آن هم با شرارت هایی که در جهان انجام می دهند دیگر استقلال نیست.

امام جمعه انزلی اظهار کرد: مذاکره با تدهید همان ذلت است که ما نمی دانیم افراد با چه بهانه ای به دنبال این مسیر می روند.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: ملتی که با اتکای به دانشمندان نخبه خود در زمینه های هسته ای به پیشرفت های بالایی دست یافته است تا حدی که دشمنان به وحشت افتاده اند حال با تدبیر برخی از افراد باید از همه داشته ها بگذریم که چرخ زندگی مردم بچرخد.

وی گفت: در طی دو سال که چرخ اقتصاد نچرخیده و چرخ سانتریوفیوژها از چرخش باز ایستاده هررزو زیاده خواهی های دشمن بیشتر شده است.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه اگر عزت می خواهیم باید پای خود بایستیم، تصریح کرد: زمانی که مشکل تجهیزات نظامی داشتیم با صراحت تمام در برابر دشمنان و به خصوص آمریکا که حرف اول را در جهان می زد ایستادیم و امروز که حرف اول را در همه زمینه های نظامی و سیاسی و … می زنیم باید در برابر این مسکبران کوتاه بیاییم.

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: اگر این انقلاب به دست دشمن بیفتد همه آرمان های امام از بین می رود و اگر امروز ما هوشیار نباشیکم و توجه و بصیرت نداشته باشیم قطعا راه امام تعطیل می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی