حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رحمت آذرافروز، سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تسلیت ایام شهادت امام علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: شب قدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یک ساله انسان‌ها و با فضیلت ‌ترین شب سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است.

 

وی با بیان اینکه احیا در شب‌های قدر از مستحبات مؤکد است، افزود: احیا زمانی اتفاق می‌افتد که انسان شب قدر را با دعا، استغفار، نجوا و مناجات با خدا، تلاوت قرآن و نماز آباد و زنده کند.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: با توجه به اهمیت احیاء شب‌های قدر و بهره‌وری معنوی از این شب‌های با برکت و گرامی، مراسم احیای شب‌های 19، 21 و 23 رمضان در بیش از 100 مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

آذرافروز با بیان اینکه در تمام مساجدی که مراسم احیای شب‌های قدر برگزار می‌شود روحانی حضور دارد، تصریح کرد: سخنرانی روحانیون درباره فضائل شب قدر و شخصیت نخستین امام شیعیان امام علی(علیه‌السلام) و تبیین سیره زندگی آن حضرت است.

 

وی با اشاره به اینکه قرآئت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، ایراد سخنرانی، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و مراسم معنوی قرآن بر سر از جمله برنامه‌های شب‌های قدر است، خاطرنشان کرد: بیش از 30 مداح به مساجد این شهرستان برای ویژه مراسم لیالی قدر اعزام می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی