حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«محمد نعمت‌پور» صبح امروز(یکشنبه، 28بهمن) در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها علاوه بر اینکه نیازهایشان در ابعاد مختلف طراحی شده است، نیاز به عبادت هم دارند.

معاون سیاسی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه در همین راستا انسان از بدو تولد به دنبال تامین نیازها و تلاش در این زمینه است، افزود: همانطور که جسم انسان نیازمند رسیدگی است، روح او هم نیازهایی دارد.

وی با بیان اینکه نیازهایی در بحث عبادت برای ما تکلیف شده است است، گفت: نماز یکی از تکالیف در ابعاد عبادتی و به عنوان تلنگری برای بیداری از غفلت است.

نعمت‌پور با اشاره به اینکه روزه و حج یکی دیگر از تکالیف عبادی ماست، تصریح کرد: اعتکاف آمیزه‌ای از مجموع عبادت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه بین حج و اعتکاف نقطه قرابتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اعتکاف بهترین فرصت برای تقرب و انس با خداوند و فرصت گران‌بهایی است که باید از آن به بهترین شکل بهره برد.

معاون سیاسی فرمانداری صومعه‌سرا، تعلق و تفکر را از مهمترین فرصت‌ها در اعتکاف دانست و اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم معنوی باید شرایط مناسب فراهم شود.

نعمت‌پور با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مشارکت و تعاملات لازم را داشته باشند، افزود: امسال نیز انتظار می‌رود این مراسم با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی