حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


همایش بصیرتی «رهبران کوچک» با محوریت "مازنده ایم" با هدف احیای هویت انقلابی دختران دانش آموز امروز در حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

محوریت این برنامه حمایت دختران انقلابی از حرکت مدافعان حرم بود که با حضور خانواده کوچکترین شهید شاخص استان گیلان، خانواده شهید مدافع حرم«سجاد طاهرنیا» و خانواده رزمندگان مدافع حرم برگزار شد.

 

نشست معرفتی و بصیرتی «رهبر کوچک» ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام، دانش‌آموختگان دوره یاوران ولایت صومعه‌سرایی بود که به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت رقیه(سلام‌الله علیها) این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش علی طاهرنیا، پدربزرگوار شهید سجاد طاهرنیا ، روز دانش‌آموز را روزی بزرگ دانست و اظهار داشت: در این روز با عظمت، لانه جاسوسی آمریکا توسط تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان تسخیر شد.

 

وی با بیان اینکه در آن زمان حقوق بالغ بر 15 هزار مستشار آمریکایی از طریق فروش نفت ایران تامین می‌شد، افزود: مستشاران آمریکایی در ایران مصونیت قضایی داشتند و و هر جنایتی که در  ایران مرتکب می‌شدند نباید آنها را محکامه می‌کردند و همچنین حق توحش دریاف می‌کردند.

 

پدرشهید طاهرنیا با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا شکسته شد و همگان به جنایت‌های این استکبارجهانی پی بردند، گفت: شهدای زیادی برای این انقلاب از جان و مال و فرزند خود گذشته‌اند و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان عرق شرم را برای ما به همراه دارد، تصریح کرد: همه مسئولانی که از نظام جمهوری اسلامی ایران تخطی می‌کنند باید پاسخگوی خون شهیدان باشند و روزی دستشان برای این ملت رو می‌شود.

 

پدر شهید طاهرنیا با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش، خاطرنشان کرد: آقا سجاد در دوران زندگی خود در یک عروسی مبتذل هم شرکت نکرد و از کودکی در راستای خودسازی و خداشناسی گام برداشت.

 

وی با بیان اینکه دانش‌اموزان باید از هم اکنون زندگی خود را قرآنی کنند، اظهار داشت: در راستای خودسازی تلاش کنید تا زندگی موفق داشته باشید.

 

پدرشهید طاهرنیا با بیان اینکه باید هر کجا هستیم دیندار باشیم و بر روی مسلمانی خود اصرار ورزیم، افزود: تدبر در قرآن سبب نورانیت در زندگی و شناختن راه درست از نادرست می‌شود.

 

وی با تاکید بر بصیرت افزایی توسط دانش‌اموزان، گفت: همه شهدا مطیع امر ولایت هستند و حاضرند برای دفاع از حریم آل الله(علیه‌السلام) و ولایت از فرزند و همسر و خانواده خود بگذرند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی