حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در این شهرستان برپا و با حضور فرمانده سپاه صومعه‌سرا و مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان افتتاح شد.

معصومه آب‌بند در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب و از برکت خون شهیدان است.

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از اسلام و نظام، به ‌موقع دشمن را شناختند و عمل کردند، افزود: باید همه رهرو خون شهدا باشیم و امروز هم محکم‌تر از قبل در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن در جبهه جنگ نرم بایستیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویژه دفاع مقدس به همت پایگاه بسیج فاطمیه(س) حوزه شهری صومعه‌سرا برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس است.

آب‌بند با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات محلی، لوازم التحریر ایرانی، هنرهای دستی چون قالیبافی چرم‌دوزی  و ... در معرض فروش و نیز عکس و یادمان شهدای دفاع مقدس و عکس شهدای مدافع حرم در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی