حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

سومین سالگرد شهید محمد اتابه، هفدهمین شهید استان گیلان در دفاع از حرم عقیله‌بنی‌هاشم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حاتمی سخنران و کربلایی حسین هادی‌پور مداح این مراسم است که پنج‌شنبه( ۲۳ آبان) ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ است.

 

گفتنی است، شهید محمد اتابه متولد سال ۱۳۶۶ در گوراب‌زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا و ساکن رشت بود که راهی جبهه سوریه شد، امیر حسین تنها یادگار شهید محمد اتابه است.

 

پاسدار شهید محمد اتابه که تمام دوران جوانی را با عشق به ولایت و اهل بیت گذرانده بود با آغاز جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه نتوانست آرام بنشیند و در قالب لشکر ۱۶ قدس گیلان عازم سوریه شد تا جان خود را فدای دفاع از حرم بی بی زینب(س) نماید و بالاخره در نهمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۵ در جریان نبرد در «منطقه آکادمی نظامی شهر حلب» که توسط نیروهای متحد گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمله واقع شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی