حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام مرتضی اسدی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات سرنوشت‌ساز امام راحل بوده که تاکنون بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن همواره برای ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی تلاش می‌کند افزود: هفته وحدت فرصتی برای وحدت و همدلی جهان اسلام و مسلمانان است.

 

وی گفت: ‌هفته وحدت با ایجاد انسجام و یکپارچگی بین امت اسلامی، نقطه عطفی در بین آحاد مردم جامعه در ایجاد بصیرت دینی و رشد و شکوفایی اندیشه‌های سیاسی برگرفته از فرهنگ قرآنی است.

 

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اسلام بر پایه وحدت امت اسلامی بنا نهاده شده است، تصریح کرد: تاکید زیادی در قرآن، حدیث و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بر وحدت و انسجام اسلامی وجود دارد که باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن حرکت کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن هفته وحدت در هیات‌های مذهبی و 80 مسجد شهرستان با هدف وحدت میان مسلمانان انجام شده است و در طی هفته اجرا می‌شود.

 

وی، اعزام 20 مبلغ و 10 مبلغه و 13 روحانی مستقر و هجرت به مساجد و هیئات مذهبی، آذین‌بندی مساجد، معابر و سر درب ادارات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی