حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

برنامه‌های ویژه بسیج جامعه زنان در هفته بسیج

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

 

معصومه آب‌بند با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس و همزاد انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی و آخرین فرایند ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا افزود: امسال ۴۰ سال از تاسیس شجره طیبه بسیج به دستان پر برکت امام خمینی(ره) می‌گذرد و خوشبختانه این الگوی موفق و موثر در تمام ممالک اسلامی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: خط قرمز بسیج، ولایت فقیه، انقلاب و اسلام است که همه گروه‌ها باید با حضور در بسیج و با نگاه انقلابی و جهادی برای مردم تلاش کنیم.

آب‌بند با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج جامعه زنان این شهرستان ویژه برنامه‌هایی را در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار می‌کند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای زن در مسجد جامع طاهرگوراب، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، نشست بصیرتی، اردوی جهادی، جشن چهل سالگی بسیج و جشنواره غذا از جمله برنامه‌ها است.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اردوی زیارتی، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و تقدیر از بسیجیان توانمند و نخبه از دیگر برنامه‌های ما است.

وی با بیان اینکه بسیج میوه درخت انقلاب به شمار می‌رود اظهار کرد: برای اثبات حقانیت و داشتن کشوری مستقل و تنها راه نجات کشور این است که تفکر بسیجی را حفظ کنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی