حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

حجت‌الاسلاممحمدمهدی راشدی‌نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز(جمعه، 10آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی برگزار شد با اشاره به برخی از مناسبت‌های هفته، به شرح واقعه مهم روز 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58، پوزه ابرقدرتی آمریکا را به خاک مالید و ابهت استکباری آن را در هم شکست.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران، فرزندان و جوانان انقلابی امام راحل با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، آمریکا و استکبار را در تمام نقشه‌ها و سیاست‌هایش در منطقه و جهان ناکام کرد افزود: در حالی مردم ایران و جوانان انقلابیش دهه پنجم انقلابشان را شروع کردند که آمریکا و استکبار نه تنها در میان مردم انقلابی ایران بلکه در میان سایر ملت‌های منطقه و مسلمان هیچ جایگاهی ندارند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: در حالی جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و ملت بزرگ ایران 13 آبان امسال را برگزار می‌کنند که آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران شکست خورده و در فتنه‌انگیزی میان مردم ناکام مانده است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا، دلیل ناکامی و شکست امریکا را در توطئه‌هایش، ادعای ترامپ در به هلاکت رساندن سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در ادلب سوریه دانست و خاطرنشان کرد: ترامپ با عملیات ادعاییش خواست اذهان جهانی را نسبت به کسانی که داعش را به وجود آورده‌اند، منحرف کند و برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا خود را پیروز این میدان بداند اما مجلس آمریکا طرح استیضاح ترامپ را تصویب کرد و عملیات ادعایی ترامپ نتوانست جلوی استیضاح را بگیرد.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ضرورت استکیبارستیزی، اظهار کرد: ایشان فرمودند: همه بدانند مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استکبار که با مردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام اغاز شد تا سرنگونی استکبار ادامه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه به این نکته تاکید می‌کنم که عامل اصلی پیروزی‌های ملت ایران، اتحاد و یکپارپچگی حول محور ولایت فقیه، عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است، افزود: دشمن می‌خواهد با اختلاف میان مردم و مسئولان، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی و بزرگ‌نمایی مشکلات و با دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی، در مردم ناامیدی ایجاد کنند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: دشمن در صدد است در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی، در کشور دوقطبی ایجاد کند، از یک‌طرف با نفوذ و ورود افراد منحرف و غیر معتقد و وابسته در صحنه انتخابات و از طرفی با ایجاد تنش و اختلاف از شور و شوق حضور گسترده مردم در انتخابات بکاهند.

 

وی تصریح کرد: انتظار ما از کسانی که برای انتخابات فعالیت می‌کنند و هوادارانشان، احترام به دیگر کاندیداها و اجتناب از سخنان و رفتارهای تفرقه‌انگیز و وحدت‌شکن و پرهیز از حرف‌ها و انتقادهای دلسرد کننده و هنجارشکنانه و حفظ حقوق افراد و خویشتن داری و تقویت و حفظ امیدواری در میان مردم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی