حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

سیدحسن حسینی اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور می‌تواند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ترویج و تشویق به روحیه بسیجی، ایثار و فداکاری ایفا کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: راهیان‌نور باعث شده است که مسیر شهادت و ایثارگری همیشه زنده بماند و این راه الهی و معنوی همیشه بر روی مشتاقان باز باشد و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با شیوه زندگی و مدیریت شهدا آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم در مبارزه با جنگ نرم و تضمین‌کننده حیثیت کشور و هویت و امنیت ملی است، گفت: در این راستا 245 دانش‌آموز دختر بسیجی صومعه‌سرایی صبح امروز(شنبه، 11آبان) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

حسینی با بیان اینکه این دانش‌آموزان در قالب پنج دستگاه اتوبوس راهی مناطق نور شدند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازی‌دراز، سر پل ذهاب، یادمان شهدای پادگان ابوذر و یادمان شهدای مرصاد بازدید به عمل می‌آورند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی هم برای این دانش‌آموزان تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی