حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

سیدحسن حسینی امشب(یکشنبه، ۲۰ بهمن) در یادواره شهدای والامقام روستاهای کلاشم پایین و زیمسار که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) کلاشم برگزار شد اظهار کرد: یادواره شهدا پر از درس و میثاق با آرمان‌های شهدا و امام انقلاب است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: دشمنان در سال گذشته اعلام کردند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید اما به کوری چشم دشمنان انقلاب وارد چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی خود شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها تفاوت‌های زیادی دارد گفت: بسیاری از انقلاب‌ها فقط ماهیت اقتصادی داشتند و به همین دلیل این انقلاب‌ها دیری نپایید که فروپاشیده شدند.

 

حسینی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران برافراشتن پرچم «لااله‌الا‌الله» در سراسر جهان است تصریح کرد: تا زمانی که کفر است پس مبارزه و جنگ هم وجود دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در این انقلاب جوانانی پرورش پیدا کردند که سبب افتخار این کشور شدند خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۴۲ امام فرمودند سربازان من در گهواره‌ها خوابیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مکتبی را در ایران به وجود آورد که برگرفته از مکتب حسینی(ع) بود اظهار کرد: در این مکتب جوانان مومن و انقلابی پرورش پیدا کردند که توانستند هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی برسانند.

 

حسینی با بیان اینکه یادواره شهدا یک بهانه است که مروری بر اهداف و آرمان‌های شهدا داشته باشیم افزود: بعد از دوران هشت دفاع مقدس، جوانان نسل سوم اتفاقات زیبای مدافعان حرم را رقم زدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم انتقال پیدا کرده است و این چرخه همچنان باید ادامه داشته باشد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید که این اتفاق به دست جوانان نسل چهارم و پنجم رقم خواهد خورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی