حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

سیدجلال سیدمحمدی، با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: همه آحاد مردم و جامعه با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حماسه دیگری خواهند آفرید.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم با حضور خود نشان می‌دهند که از آرمان‌های نظام، رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند افزود: حضور مردم در راهپیمایی تجدید میثاق با امام راحل و شهیدان و پیمان مجدد با رهبر فرزانه انقلاب است.

 

وی گفت: ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه شهرستان صومعه‌سرا همچون همیشه با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی خواهند داد تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در شرایط ویژه و حساسی از حیات سیاسی خود قرار دارد بر این اساس حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدهای استکبار است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان یانکه راهپیمایی 22 بهمن در پنج نقطه شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: صومعه‌سرا، گوراب‌زرمیخ، تولمشهر، طاهرگوراب و ضیابر نقاط برگزار کننده راهپیمایی هستند.

 

وی اظهار کرد: سخنرانان راهپیمایی‌ در نقاظ مذکور به ترتیب حجت‌الاسلام راشدی نوری امام جمعه صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه گوراب‌زرمیخ ، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشش نماینده ولی فقیه در سپاه فومن، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی صومعه‌سرا و حجت‌الاسلام رضا چهری امام جماعت مسجد طاهرگوراب هستند.

 

سید محمدی با بیان اینکه باید همه ما توان و تلاش خود را برای رسالت و مسئولیتی که اسلام بر دوش ما گذاشته است بکار بندیم افزود: اصحاب رسانه نقش بسزایی در به تصویر کشاندن حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو بر عهده دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی