حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

پوریا محمدی اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد.

 

هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: عبدالله عارفی‌پور از اساتید قرآنی گیلان در این محفل اقدام به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید کرد و گروه سرود یاوران مهدی(عج) صومعه‌سرا هم اجرای سرود داشتند.

 

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم مساجد است گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

 

محمدی تصریح کرد: داوند متعال را شاکریم که در کشور اسلامی و تحت ولایت امیرالمومنین(ع) به دنیا آمده و در زیر پرچم امام زمان(عج) زندگی کرده و در سایه قرآن پرورش یافته‌ایم.

 

مسئول پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بفرموده امام(ره) این انقلاب انفجار نور بود، نوری که از وجود قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که دو ودیعه الهی از سوی پیامبر اکرم(ص) به جهان و بخصوص شیعیان عرضه شده و ما باید قدر این نعمات الهی را بیش از پیش بدانیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی