حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

حسین بالو با بیان اینکه شاکله فرهنگ هر جامعه‌ای از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد اظهار کرد: در راستای آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های امام راحل، در کتب درسی مطالبی آورده شده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی باید بدانند که پاسداری از اندیشه‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چون رسالتی سنگین بر دوش آنهاست و باید در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن و نهادینه کردن ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب در جامعه تلاش کنند.

وی گفت: امام خمینی (ره) حق زیادی بر گردن ما دارد و اگر امروز در کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم ثمره تلاش و مجاهدت‌های ایشان است.

بالو با اشاره به اینکه از بستر شبکه شاد برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان برای فرهنگیان و دانش‌آموزان استفاده می‌شود تصریح کرد: وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند که جوانان و به ویژه نسل جدید انقلاب و دانش‌آموزان که نهال‌های کوچک این انقلاب و آینده سازان کشور هستند را با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، افکار و اندیشه‌های امام راحل برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود تا آنها به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی بدانند که باید ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدا باشند و برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی