حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حسین اسماعیل پور با اشاره به برگزاری یادواره های موضوعی در راستای کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا میزبان یادواره جانبازان استان گیلان است.

وی افزود: گیلان افتخار حضور بیش از ۲۰ هزار جانباز جنگ تحمیلی را دارد و پس از هشت سال دفاع مقدس، یادواره فوق، نخستین یادواره با موضوع جانباز و شهدای جانباز در استان گیلان است.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: همه تلاش ستاد برگزاری این یادواره در شهرستان صومعه سرا، برگزاری مراسمی در خور شأن این عزیزان که بیشترین سهم را با تحمل فشارهای زندان های رژیم بعث عراق و اسارت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن داشته اند، است.

اسماعیل پور به یک هزار و ۲۰۰ جانباز شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و گفت: این یادواره برای جانبازان تمام استان و با محوریت دو جانباز شهید سجادپور و رحمتی راد در مصلای شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم به صورت استانی در صبح چهارشنبه هجدهم فروردین ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر با سخنرانی بهروز جلائی مسئول بسیج اساتید استان که خود نیز ار جانبازان هشت سال دفاع مقدس است برگزار می شود.

فرماندار صومعه سرا خاطرنشان کرد: در این یادواره، از ۹ جانباز بالای ۷۰ درصد و خانواده دو شهید جانباز تجلیل می شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی