حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

برگزاری جشن مبعث در ساختمان جامعه‌القرآن بوستان ابریشم

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ


ابوذر خوشبخت، مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام صومعه‌سرا اظهار کرد: جشن مبعث خاتم‌الانبیا محمد(صلی‌الله علیه وآله وسلم) در ساختمان جامعه‌القرآن بوستان ابریشم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم روز پنج‌شنبه ساعت 9 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام شریفی و مداحی محسن کاشفی برگزار می‌گردد، افزود: برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این مراسم است.

 

خوشبخت با بیان اینکه عید سعید مبعث به‌عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای است، گفت: 27 رجب روزی است که خدا یکی از نعمت‌های ارزشمندش که همان تعیین آخرین حجتش برای هدایت جامعه اسلامی است را بر جهان بشریت ارزانی فرمود.

 

وی تصریح کرد: خداوند متعال با بعثت آخرین پیامبر و نزول قرآن کریم بر پیامبر رحمت عالی‌ترین نعمتش را بر جامعه بشری ارزانی داشت که در آن تمامی دستورات و کارهایی که بشر باید برای رسیدن به سعادت انجام دهد عنوان شده است.

 

مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام صومعه‌سرا با بیان اینکه هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا یکی از فعالترین هیئت‌های مذهبیست که هر هفته برنامه زیارت عاشورا و در ایام مختلف اقدام به برگزاری مراسمات می‌کند،خاطرنشان کرد:خوشبختانه جوانان از برنامه‌های این هیئت استقبال پرشوری دارند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی