حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


علی حسین زاده در جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم پایه سوم ابتدایی که به عنوان پایلوت استانی در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح قرآن آموزی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی یکی از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقای قرآن آموزی از کودکی در جامعه است.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان قرآن را در حد کتاب آموزشی خود فرا می‌گیرند، و هر دانش آموز به میزان استعداد خود از این طرح بهره‌مند می‌شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: ارتقای آموزش قرآن کریم در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف آشنایی و اُنس دانش آموزان با قرآن است.

وی با اشاره بر اینکه جشن شکرگزاری  همزمان با سراسر کشور و در استان گیلان به صورت نمادین در صومعه‌سرا برگزار شده است، افزود: 31 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی مهارت روخوانی قرآن کریم را در استان گیلان فرا گرفتند.

حسین‌زاده با بیان اینکه قرآن تنها به زمان ما تعلق ندارد، تصریح کرد: دانش آموزان توانستند در 33 جلسه شامل 14 جلسه روخوانی و 19 جلسه، قواعد مهارت روخوانی قرآن را بیاموزند.

وی بر فراگیری ترجمه آیات قرآن تاکید کرد و گفت: برای درک بهتر مفاهیم قرآن باید در آیات تدبیر و تدبر کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در پایان با تبریک هفته بزرگداشت معلم اظهار کرد: معلمان محور رسالت انبیاء هستند.

مجید آلیانی رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه خداوند انسان‌ها را خلق کرد تا آینه صفات او باشد، افزود: خداوند قرآن را نازل کرد تا انسان را به راه راست هدایت کند.

وی با بیان اینکه خداوند مخلوقات خود را بر اساس حکمت الهی رها نکرد بلکه بر اساس هدایت خویش پیش برد، خاطرنشان کرد:رمز سعادتمندی انسان عمل به قرآن است، قرآن انسان را به سر منزل مقصود می‌رساند.

آلیانی قرآن را مجموعه‌ای از آموزه‌های دینی  و باید و نباید ها دانست و عنوان کرد: قرآن مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها است که عمل به آن سعادت زندگی دنیوی و اُخروی انسان را تضمین می‌کند.

وی به فرموده پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت: بهترین شما کسی است که قرآن را فرا گیرد و به دیگران بیاموزد.

آلیانی یادآور شد: همزمان با سراسر کشور هزار و 288 دانش آموز دختر و پسر پایه سوم ابتدایی صومعه‌سرا مهارت روخوانی قرآن کریم را فرا گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا در پایان با تبریک هفته معلم اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء است و خداوند به ابزار معلم، قلم قسم یاد کرده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی