حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

جشن بزرگ «روز جانباز» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ


محسن خلوص دهقان‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام) الگوی ایثار و شهامت و روز جانباز، مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برای نخستین بار، جشن بزرگ «روز جانباز» با حضور یک هزار و 200 جانباز 5 تا 70 درصد صومعه‌سرایی در این شهرستان برگزار می‌گردد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه در این مراسم از جانبازان فرهیخته و شاخص تجلیل به عمل می‌آید، گفت: گلباران مزار شهدا توسط جانبازان، دیدار و سرکشی از جانبازان تحت پوشش و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های روز جانباز است.

 

خلوص دهقان‌پور تصریح کرد: جشن بزرگ روز جانباز روز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت۹ در سال فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار می‌گردد.

 

وی با اشاره به اینکه جانبازان اسوه ایثار و مقاومت هستند، خاطرنشان کرد: مسئولین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هم صحبت شدن با جانبازان، درس صبوری می‌آموزند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن نقش آفرین بوده و هستند، اظهار کرد: خدمت به بهترین‌های جامعه، افتخار بزرگ ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی