حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا عصر امروز(21اردیبهشت) در نشست با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار کرد: از زمان هابیل و قابیل تا کنون همیشه دو گروه اسلام و کفر وجود داشت که در برابر هم بودند.

 

وی با بیان اینکه همیشه مظلومان جامعه و مومنان در برابر کفار ایستادگی کرده‌اند، افزود: بسیجیان پرچمدار مقابله با کفر جهانی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: آن‌چیزی که امروز در برابر مکر دشمن ایجاد اصطحکاک و ایستادگی می‌کند، بسیجیان هستند که با رفتار خودشان مردم را نسبت به جامعه خوشبین می‌کنند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیجیان با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح روستاها، ایجاد شور و نشاط می‌کنند، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد  توسط بسیجیان در جامعه ساری و جاری و به عنوان یک فرهنگ نهادینه می‌شود.

 

وی، بسیجیان را رزمنده‌های جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: اگر دیروز شهدا در جنگ سخت در مقابله با دشمن ایستادند امروز بسیجیان فرمانده هستند و باید بدانند که فرمانده پایگاه مصداق یک فرمانده تیپ و گردان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه با توجه به امکانات موجود کفه ترازو همچون هشت سال دفاع مقدس به طرف دشمن است، اظهار کرد: بسیجیان باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با داشتن اراده قوی، ایمان و اخلاص در عمل در این جنگ پیروز میدان شوند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ذهن‌ها و قلب‌های مردم سرزمین عمل بسیجیان است، افزود: اگر بسیج دچار روزمرگی شود این انقلاب بایکوت خواهد شد.

 

وی، بسیجیان را سرباز رهبری دانست و گفت: بسیجیان باید از فرصتی که شهدا و جانبازان ومقام معظم رهبری برایشان ایجاد کرده، بهر‌مند شوند و با اخلاص و تقوا کارشان را ادامه دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه  صومعه‌سرا با بیان اینکه ابزار جنگ شناخته شده و باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد، تصریح کرد: فرماندهی پایگاه‌های بسیج یک رسالت الهی است که بر دوش فرماندهان می‌باشد.

 

سرهنگ عاشوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال 95 را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و در این راستا رزمنده‌های جبهه‌های فرهنگی باید این نام را به فرهنگ تبدیل کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی