حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

قرارگاه فرهنگی در صومعه‌سرا تشکیل می‌شود

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز(17خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از ماه‌های بسیار بزرگ و گرامی است که باید از لحظه لحظه آن بهره‌مند شویم.

 

وی با بیان اینکه روزه مختص به انبیای الهی بود و خداوند به بندگان آخرالزمان روزه گرفتن را عنایت کرده است، افزود: در این ماه مبارک علاوه بر روزه گرفتن باید از غیبت، تهمت، افترا و ... خودداری کنیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان چند سال قبل رتبه نخست را در سطح استان کسب کرد، گفت: باید همان رویه قبل را در پیش بگیریم و جلسات منظم برگزار و اقدام وعمل صورت گیرد تا در جامعه نتیجه آن دیده شود.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به تغییرات اساسی معروفات و منکرات، تصریح کرد: جامعه بیش از پرورش اندام به پرورش افکار نیاز داردو ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه قانون جلوی روزه خواری علنی را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی باید مورد توجه مسئولان امر باشد و دستگاه‌های فرهنگی موضوعاتی را مد نظر قرار دهند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه کارهای فرهنگی ملموس‌تری در سطح شهرستان انجام گیرد، اظهار کرد: خروجی برنامه‌های فرهنگی باید متدین شدن جوانان و نوجوانان را در پی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه ماه رمضانی موفق است که سبب جذب مردم به مساجد در طول سال گردد، افزود: با توجه به تبلیغات فراوان دشمن در شبکه‌های مجازی، شبکه‌ها فیلتر نمی‌شود و بر روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای در جامعه مذهبی هستند اما اخلاق مذهبی ندارند، گفت: دشمن در صدد است تاثیرات انسان‌های تاثیرگذار در جامعه را کمرنگ جلوه دهد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه اتحاد بین مسئولان و مردم از مشکلات می‌کاهد، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم هنجارشکنان با قدرت و رانت حرفشان را در جامعه پیش ببرند.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه با توجه به جنگ فرهنگی، قرارگاه فرهنگی شهرستان به مسئولیت امام جمعه تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که به همین خاطر تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی را مطرح کرده‌اند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی