حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا برگزار شد

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی در جمع راهپیمایی کنندگان صومعه سرایی هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز قدس را  ایجاد اتحاد و همبستگی بین مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی دانسته و اظهار می کند: امروز مردم با حضور پرشور خود بار دیگر چهره خبیث اسرائیل را به جهانیان نشان دادند.

سید کاظم دلخوش با بیان اینکه هرساله ملت بزگوار ایران اسلامی به رغم وجود همه مشکلات در این حماسه بزرگ شرکت می کنند، می گوید: این حضور برای حفظ، پایداری و نگهداری از خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و دین اسلام و همراهی و پیروی از مولایمان مقام معظم رهبری است.

وی دین اسلام را کامل ترین دین عنوان کرده و می افزاید: اسلام جامع و تکمیل کننده سایر ادیان الهی بوده و کتاب آسمانی قرآن نیز برای هدایت جامعه بشری نه فقط مسلمانان است.


روز قدس روز نجات اسلام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا نیز در سخنانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش تولمات صومعه سرا پایه گذاری این روز را از ابتکارات و هوشیاری امام خمینی (ره) دانسته و می گوید: هدف ایشان این بوده که بگوید اسلام ناب فقط اسلام نماز نبوده بلکه اسلام دشمن ستیز و یاور مظلوم است.

حجت الاسلام منوچهر احمدی پور با اشاره به ۳۷ سال حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، می افزاید: در این سال ها توهین ها و دشمنی های بسیاری را تحمل کرده ایم ولی به فرموده مقام معظم رهبری مسئله فلسطین مسئله یک مکان خاص نبوده بلکه مسئله اسلام است.

وی حضور ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را به فرموده مقام معظم رهبری دفاع از حریم اسلام عنوان و خاطرنشان می کند: این همان استراتژی اسلام ناب محمدی (ص) است که توسط امام خمینی (ره) به ما معرفی شد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا در ادامه به جنگ افروزی ها در منطقه و در جوامع اسلامی توسط استکبار جهانی اشاره کرده و یادآور می شود: متاسفانه نبود اتحاد و وحدت کلمه در بین مسلمانان موجب بروز این جنگ افروزی ها شده است.

به گفته این مسئول امام راحل اسلامی را به ما معرفی کرد که در آن مسلمان و کشور اسلامی زیربار هیچ ظلم و ستمی نمی رود و این برگرفته از آیه قرآن کریم است.

وی روز قدس را روز بیداری مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: روز قدس روز نجات اسلام است.

فقط منتظر یک اشاره آقا هستیم

علی رجبی دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی یکی از مدارس صومعه سرا اظهار می کند: من به عنوان جوان ایرانی خود را همیشه در کنار جوانان فلسطینی می بینم.

وی با بیان اینکه هیچ انسان دارای وجدانی نمی تواند جنایات و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در قدس عزیز را قبول کند، می گوید : امروز من و هم نسل های من با حضور در راهپیمایی روز قدس به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل می گوییم که ما نیز از نسل همان جوان ۱۳ ساله ای هستیم که خود را زیر تانک دشمن می اندازد.

رجبی در ادامه می افزاید : ما جوانان ایرانی فقط منتظر یک اشاره از سوی آقایمان مقام معظم رهبری هستیم تا با جان و دل برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین همانند ملت سوریه وارد میدان شویم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی