حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرگرد پاسدار مجید حریری، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی صومعه سرا با بیان اینکه طرح یاوران ولایت در راستای تربیت کادر انقلابی، مومن، بصیر، ولایت مدار و توانمند برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه شده است، اظهار داشت: این طرح با حضور 110 دانش‌آموز بسیجی پسر برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه طرح مذکور به مدت دو روز در دانشکده تربیت دبیر صومعه‌سرا با حضور اساتید مجرب برگزار شد، افزود: هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش‌آموزان و ضرورت عمق بخشی فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس خاص ویژه پیشگامان طرح‌ریزی شده است.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی صومعه‌سرا، کار یاوران ولایت را یک کار تربیتی دانست و گفت: دانش‌آموزان توانمند و تأثیرگذار که عضو شورا و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی هستند شناسایی و آموزش‌های لازم در این راستا به آنها ارائه شده است.

 

حریری تصریح کرد: دانش‌آموزانی که در طرح یاوران ولایت شرکت کرده‌اند با برقراری ارتباط قوی با سایر دانش آموزان، آنها را جذب و در راستای رسیدن به اهداف ولایتی مدیریت می‌کنند تا پشتوانه‌ای برای انقلاب باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و دعوت از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اهدای جوایز به دانش‌آموزان و سخنرانی از عمده برنامه‌های برگزار شده در طرح «یاوران ولایت» بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی