حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام رضا صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: افتتاحیه آموزش مقدماتی سرگروه‌های صالحین این شهرستان صبح امروز(28مرداد) در دانشکده منابع طبیعی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در این آموزش یک روزه 90 برادر بسیجی حضور دارند، افزود: افراد حاضر در این دوره، دانش و مهارت خود را در سه حوزه معرفتی، بصیرتی و تربیتی ارتقا می‌دهند و در پایگاه‌های بسیج در حلقات صالحین پیاده می‌کنند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های صالحین، تقویت و ارتقاء بنیه اعتقادی، علمی، سیاسی و نحوه اداره حلقه‌ها است، گفت: تقویت شبکه تربیتی صالحین و آشنایی ارکان شبکه صالحین به مفاهیم تربیتی،تشکیلاتی و مفاهیم ولایی و مسجدی و تربیت عقلانی همراه با آموزش اصول و روش‌های مشاوره تربیتی و شیوه گفتمان سازی از دیگر اهداف این دوره است.

 

حجت‌الاسلام صدیق تصریح کرد: در این دوره بسیجیان شرکت کننده توانمندسازی شده و در شبکه تربیتی به منظور برگزاری کیفی حلقات صالحین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از شجره صالحین فقط آموزش نیست، زیرا آموزش را دانشگاه‌ها و مدارس انجام می‌دهند و شجره صالحین همه افراد را چهره به چهره تربیت می‌کند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: برگزاری جلسات و حلقه‌های صالحین به منظور تبادل نظر و تلاش برای تقویت باورهای دینی است که منجر به ارتقاء عملکرد و بصیرت افزایی متربیان می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صدیق هدف از طرح صالحین را تربیت انسان‌های صالح در جامعه بیان کرد و گفت: بالا بردن بصیرت، بینش و معنویت جوانان در جامعه مهمترین هدف از تشکیل این طرح است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی