حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

فعالیت ۱۱ خانه قرآنی شهری و روستایی در صومعه‌سرا

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ق.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار داشت: تشکل‌های قرآنی با عنوان‌های خانه‌های قرآن روستایی و شهری در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون 9 خانه قرآنی روستایی در صومعه‌سرا مشغول به فعالیت هستند، افزود: همچنین دو خانه قرآنی شهری در این شهرستان تاسیس شده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 10 خانه عالم است، گفت: صومعه‌سرا دارای 13 روحانی مستقر و 6روحانی طرح هجرت است.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه این شهرستان دارای 60 هیئت مذهبی است که در ایام مختلف سال در اعیاد و مراسمات برنامه برگزار می‌کنند، تصریح کرد: 180 مداح در تبلیغات اسلامی این شهرستان سازماندهی شده‌اند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: کمک 74میلیون تومانی به 12 مسجد، پشتیبانی از خانه‌های قرآنی روستایی با اعتبار دومیلیون تومانی، پشتیبانی از برنامه‌های محافل قرآنی ماه مبارک رمضان با تخصیص سه میلیون تومان و برگزاری کارگاه نقد نحله‌های انحرافی، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های این اداره است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار داشت: این نهاد برنامه‌های متنوع دیگری را در ایام مختلف سال برگزار می‌کند که مورد استقبال عام و خاص قرار می‌گیرد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی