حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن یکم ذی‌الحجه، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) امروز(13شهریور) در 10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت شاخص در مصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی و مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های این جشن است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا، سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) را فرصت مناسبی در راستای فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است .

 

خادم‌شریف با بیان اینکه اینکه ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) نمونه تکرار نشدنی در تاریخ است، تصریح کرد: ما باید سبک زندگی اسلامی این دو زوج آسمانی را الگوی جامعه خویش قرار دهیم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۱)

۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۱ محمد آذرکار
بسیار عالی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی