حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج خواهران صومعه‌سرا در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار داشت: نقش پررنگ خواهران و مادران در دفاع مقدس به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه اگر تلاش و همکاری مادران و خواهرن و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس نبود ،نمی‌توانستیم دستاوردی داشته باشیم، افزود: برخی از واقعیات به دلیل ارزش مانند واقعه عاشورا به اندازه تاریخ وسعت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، دفاع مقدس را اوج افتخارت ملت ما دانست و گفت: در دفاع مقدس زیبایی‌هایی نهفته است که باید با ذکر آن نسل جوان مطلع شوند.

سرهنگ عاشوری، با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها ،فداکاری‌ها، گذشت‌ها و ایثارهاییست که ما را به پیروزی رساند، تصریح کرد: در هشت سال جنگ کشور ایران، از نظر تجهیزات و امکانات با کشورهای دیگر قابل قیاس نبود اما اخلاص رزمندگان سبب پیروزی این نبرد ناجوانمردانه شد.

آرزو محمدی فرمانده حوزه بسیج خواهران صومعه‌سرا تکریم، و معصومه آب‎بند به عنوان فرمانده جدید حوزه کوثر خواهران معرفی شد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی