حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: قرآن نقش تاثیرگذاری در سلامت جامعه دارد.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان نقش موثری دارد، افزود: با توسعه مراکز قرآنی و مانوس شدن هر چه بیشتر دختران و پسران ایران اسلامی با مفاهیم قرآنی می توان بیش از پیش به مصونیت جامعه در قبال تهاجم فرهنگی دشمنان امیدوار شد.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه سرا با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: قرآن در هدایت و روشنگری افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است.

 

خادم شریف با بیان اینکه مسابقات قرآنی در ترویج فرهنگی قرآنی جامعه نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، حضور در مسابقات قرآنی به رشد کمی و کیفی فرهنگ قرآن در سطح جامعه منجر می‌شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که نوجوانان و جوانان در فضای قرآنی برای مسابقه با دیگران حضور پیدا می کنند، این حرکت مقدمه‌ای برای درک و فهم مفاهیم قرآنی است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با بیان اینکه باید برای تداوم فرهنگ قرآنی از روش های نوین و جذاب استفاده کرد، اظهار داشت: خانواده ها باید توجه بیشتری در این راستا داشته باشند تا فرزندان از کودکی با قرآن انس بگیرند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی