حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

وداع و تدفین ۲ شهید گمنام در تولم‌شهر

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرابا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مراسم وداع با 2 شهید گمنام با عنوان "شبی با شهدا" 10 اسفند  بعد از نماز مغرب و عشا در تولم‌شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ماسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام روز 11 اسفند است، افزود: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های مراسم وداع با شهدا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به تشییع با شکوه 3 شهید گمنام در صومعه‌سرا، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان صومعه‌سرا زبانزد عام و خاص بود و باید چنین مراسمی برای این 2 شهید گمنام تولم‌شهر هم برگزار شود.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه فضای شهر را باید برای میزبانی از شهدا آماده کنیم، تصریح کرد: شهدای گمنام فاقد شناسنامه هستند و مردم باید به جای خانواده این عزیزان از آنها به خوبی میزبانی کنند.

 

وی  با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده، خاطرنشان کرد: در نظام بین‌المللی جهان جایگاه و مقام کشورها براساس قدرت آنها تعیین می‌شود در حالی که شهدای عزیز ما با ایثار و جانفشانی خود منشأ و منبع قدرت در کشور و جهان هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا سراسر زندگی شهدا را مملو از درس و الگو برای مردم و جوانان امروزی دانست و افزود: این امر می‌تواند با بهره‌گیری از آن پله‌های سعادت و موفقیت را طی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: شهدای کشورمان مانند شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا باعث پایداری اسلام شدند که این یک افتخار بزرگ برای هر ملت است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی