حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

 

وی با بیان اینکه در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود، افزود: انسان با بهره‌‌گیری صحیح از این شب‌های پرفضیلت می‌تواند به اندازه تمام عمر خود از این مجالس استفاده کند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به جایگاه والای امیرالمومنین(علیه‌السلام)، گفت: خداوند مقدر کرد که ضربت خوردن، بستری‌ شدن و شهادت امام علی(علیه السلام) در شب‌های قدر باشد تا به جایگاه والای ایشان تاکید کند.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه وجود حضرت علی(ع) حقیقت شب قدر است، تصریح کرد: این شب‌ها زمان خاص رحمت خداوند است به طوری که طبق کلام خداوند در این شب تا زمان طلوع فجر از هر سو سلام و رحمت می‌بارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مانند سنوات گذشته مراسم احیای دومین شب قدر در جوار شهدای گمنام واقع در بوستان ابریشم صومعه‌سرا برگزار می‌شود که از همه مردم ولایتمدار برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی