حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«رحمت آذرافروز» با تسلیت ایام سوگواری شهات حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) حضرت فاطمه زهرا (س) در مساجد، هیئات مذهبی و حسینیه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) 47 مبلغ به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان اعزام می‌شوند، افزود: روحانیون به بیان تبیین زندگی حضرت زهرا(س) و الگوگیری کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی آن حضرت می‌پردازند.

 

وی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در بیش از 80 مسجد فعال شهرستان و بخش‌های تولمات و گوراب زرمیخ، گفت: فعال کردن شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در برپایی هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های این ایام از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

آذرافروز با اشاره به اینکه فعال نمودن مراکز و موسسات قرآنی و برپایی محافل عزاداری و سخنرانی با موضوع بصیرت فاطمی در فجر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است، تصریح کرد: هماهنگی با ستاد فاطمیه استان و دریافت اقلام فرهنگی و اهدای آن به هیئات مذهبی و مساجد شهرستان از برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا(س) است.

 

وی خاطرنشان کرد: برپایی مراسم ویژه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع نقش کودکان فاطمی در انقلاب اسلامی هم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی