حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«رحمت آذرافروز» با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) ظهار کرد: جشن‌های ویژه شب ولادت این بانوی صبر و استقامت در 14 مسجد روستایی دارای روحانی مستقر این شهرستان برگزار می‌شود.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، 47 مبلغ و مبلغه به مساجد و مدارس این شهرستان اعزام می‎شوند، افزود: در یازده مدرسه گفتمان‌های دینی و ارائه سیره زندگی حضرت زینب(سلام‌الله علیها) توسط روحانیون انجام می‌شود.

 

وی، عیادت از بیماران نمازگزار در مساجد توسط ائمه جماعات مساجد مخصوصا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های میلاد حضرت زینب(س) دانست و گفت: هماهنگی با مسئولان شهرستان و طرح دیدار و تقدیر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) در روز پرستار از دیگر برنامه‌ها است.

 

آذرافروز تصریح کرد: فعال نمودن هیئات مذهبی و کانون مداحان و طرح اعزام مداح به مساجد و حسینیه‌ها و برگزاری مراسمات ویژه اعیاد زینبیه از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

وی حضرت زینب(سلام‌علیها) را الگوى ماندگار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بانوان جامعه اسلامى مى‏‌توانند از طریق اقتدا به سیره و عملکرد و فضایل شیر زن کربلا حضرت زینب کبرى(س) همه دسیسه‏‌هاى ناجوان‏مردانه استکبار جهانى را خنثى کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی