حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«سید محمدجواد جعفری» با اشاره به آغاز نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سطح کشور، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا به صورت جشن برگزار می‌شود.

 

رابط جشنواره مردمی فیلم عماردر صومعه‌سرا، اکران آثار منتخب جشنواره نهم، اجرای گروه سرود، تجلیل از فیلمسازان گیلانی، قرعه‌کشی دو سفر به قم و گریم صورت کودکان را از جمله برنامه‌های این افتتاحیه دانست.

 

وی با بیان اینکه مصطفی احمدی خواننده کشوری در این برنامه اجرا خواهد داشت، گفت: این برنامه روز پنجشنبه(20 دی) ساعت 19 در آستانه میلاد حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و روز پرستار در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند بلیط رایگان را از فروشگاه کوثر و نوشت‌افزار نوتینو تهیه و یا برای تهیه بلیط مجازی با شماره 09332260379 تماس حاصل کنند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت سالن اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به تهیه بلیط رایگان نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم‌های مردمی عمار در واقع چراغ راه هدایت و بصیرت در حوزه رسانه و هنر با تاسی از ویژگی‌های حضرت عمار برای شناساندن استعدادهای هنری جوانان مومن و حزب اللهی است.

 

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا اظهار کرد: فعالیت همه جانبه در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلابی ایران اسلامی در قالب اکران فیلم‌های جشنواره و احساس نگرانی از هجوم همه جانبه دشمن توسط ابزارهای مختلف به خصوص ابزار رسانه فیلم و هنر که آحاد جامعه و جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده از اهداف این جشنواره است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی