حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«کیا عاشوری» در حاشیه جشنواره صالحین و الگوهای برتر مسجد محوری که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حلقات صالحین انسان‌های تراز اول انقلاب تربیت کرده که برای نظام و انقلاب مفید واقع می‌شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به مساجد فعال، افزود: مسجدی که بتواند شاخصه‌های ابلاغ شده همچون ارتباط و تعامل خوب امام جماعت با هیئت امنا، پایگاه بسیج و جوانان، تشکیل صندوق قرض الحسنه و کمک به محرومین و نیازمندان، ایجاد اشتغال در مسجد و.. را داشته باشد، مسجد الگو معرفی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طلوع حرکت اسلام از مسجد شروع شد، گفت: در شروع انقلاب اسلامی مسجد محل تولد شجره طیبه بسیج و محل تربیت نیروهای تراز انقلاب بود که برای رسیدن به خدا سر از پا نمی‌شناختند.

 

عاشوری با بیان اینکه بین 200 هزار شهید و مسجد پیوند خاصی بود، تصریح کرد: امروزه دشمن از این وضعیت که مسجد جوانان تراز انقلاب تربیت کند وحشت دارد در حال توطئه و دور کردن جوانان از مسجد است.

 

وی با بیان اینکه مسجد تفاضل اعتقادات را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال فشرده کردن تمدن‌ها و یکسان سازی اعتقادات است اما بین اعتقادات و باورهای جامعه اسلامی با دنیای غرب فاصله زیادی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها می‌تواند موفق باشد به شرطی که ارتباط خود با مسجد را حفظ کند، اظهار کرد: امروز بسیاری از مساجد نیاز به توجه بیشتر دارند.

 

عاشوری با بیان اینکه از دل مسجد شهید حججی‌ها و شهید اتابه‌ها روییدند، افزود: تمام تلاش دشمن این است که ارتباط جوانان با مسجد را قطع کند و در این راستا ما موظفیم برای ارتباط جوان با مسجد ایجاد انگیزه کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی