حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

یادواره شهدای کربلای 5 در صومعه سرا

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ق.ظ


یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و 23 شهید شهرک اباتر صومعه سرا برگزار شد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران کشور در مراسم یادواره این شهدا که در مسجد جامع شهرک اباتر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس گفت: در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با کمترین امکانات نظامی در مقابل رژیم بعثی که ابرقدرت های جهان با سلاح های مدرن حمایتش می کردند ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.
سردار مرتضی قربانی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس کشورهای زیادی با تامین سلاح و منابع مالی به صورت مستقیم رژیم بعثی عراق را حمایت کردند ولی نتوانستند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست آورند.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با برپایی یادواره ها و مجالس فراگیر می شود و شرکت در مجالس شهدا ارج نهادن به مقام شهداست تا شهدا در روز قیامت شفیع ما باشند.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران کشور گفت: تمام پیروزی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و رهبری امام راحل بود و امروز میثاق با شهدا و ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت و رهبری رمز پیروزی ما در این راه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی